Subject: FW: Nõue kinnipeetud täitmistagatise osaliseks tagastamiseks
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Jan 2025 13:25:06 +0200

From: Aleksandr Šavljukevitš <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Thursday, January 9, 2025 11:52 AM
To: Ksenia Haavistu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Kalmer Helgand
<[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Meelis Laanpere
<[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Krista Maamägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Nõue Täitmistagatise osaliseks tagastamiseks

Tere

Edastan iga objekti kohta eraldi nõudekirja täitmistagatise osaliseks
tagastamiseks.

-              Riigitee 9 Ääsmäe-Haapsalu-Rohuküla km 19,663 Riisipere
silla ehituse OJV

-              Riigitee nr 11 Tallinna ringtee km 0,6-2,8 Väo-Lagedi
teelõigu ühendusteede OJV

-              11113 Assaku-Jüri km 1,64 ja 2,9 Rae mõis ja Viadukti
bussipeatuste alade parendamise OJV

Lugupidamisega,

Aleksandr Šavljukevitš

omanikujärelevalve insener

projekteerimise projektijuht

Tel +372 5340 2683

E-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

P.P. Ehitusjärelevalve OÜ

 <http://www.ppe.ee/> www.ppe.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.